Treceți la conținutul principal

Portret de voluntar. Vera OLEI: „Nu trebuie să ne oprim doar la activități din care avem profit”


 În Ungheni s-a născut, a copilărit și aici locuiesc toți oamenii scumpi din viața ei. A absolvit liceul la „VasileAlecsandri “, instituție de învățământ care i-a rămas dragă sufletului până în prezent. Pentru studiile universitare a depus la facultatea de drept la Universitatea Cooperatist Comercială din Republica Moldova (UCCM). Între timp, a avut posibilitatea de a pleca în Marea Britanie, unde a absolvit Colegiul de Asistentă Medicală în Stomatologie. În Ungheni Vera Olei a descoperit ce înseamnă voluntariatul pentru comunitate și pentru dezvoltarea ei ca personalitate. Tot voluntariatul a însemnat pentru Vera experiență, care a ajutat-o să își deschidă o afacere în Ungheni.


Experiențele pe care le-am deprins în urma muncii voluntare i-au fost de un mare folos - a fondat Oti’s Burger

Am fost un copil activ, ceea ce m-a făcut să încerc foarte multe activități. Am practicat dansurile populare, boxul, am luat și câteva cursuri de teatru și, nu în ultimul rând, voluntariatul la Fondul pentru Tineri Ungheni. Activitatea mea în cadrul acestei organizații a început prin clasa a IX-a, când am completat un formular de participare, după care a început marea aventură. Recomand cu încredere tinerilor să se implice în astfel de organizații, pentru că o să se autodepășească și o să crească atât pe plan emoțional, cât și profesional. Aici am cunoscut și crescut alături de oameni minunați de care mă leagă o prietenie frumoasă până în prezent.

Nu trebuie să ne oprim doar la activități din care avem profit, dar să ne gândim că voluntariatul poate spune multe despre o persoană și poate fi prezentat în câteva cuvinte: generozitate, responsabilitate și implicare, doar astfel vom crește o societate puternică și empatică!

Atunci când faci muncă voluntară, cunoști oameni speciali, diferiți, de la care ai întotdeauna de învățat. Experiențele pe care le-am deprins în urma muncii voluntare mi-au fost de un mare folos la un moment dat, nu doar în viață, cât și în carieră, astfel, împreună cu soțul am fondat Oti’s Burger, afacere în cinstea fetiței noastre Otilia.



Totul a început în Marea Britanie

În cei câțiva ani de trai în UK am îndrăgit mâncarea fast-food. Când reveneam acasă, la Ungheni, în vacanțe, analizam piața și observam că lipsesc o parte din asemenea bucate. Ideea a devenit un vis care aștepta să fie pus în practică. Cu doi ani în urmă, aflând că vom deveni părinți ne-am gândit că ar fi mai bine ca fetița să crească lângă bunici. Astfel, revenind în Moldova, „ne-am luat inima în dinți” și am format a doua noastră familie.

Vera împreună cu fiica Otilia / Arhiva personală


Mâncare Fast-food este mereu o soluție rapidă, ieftină și gustoasă

Aș descrie acest local ca fiind mic, dar cu inimă mare și bucate gustoase. În primul rând, ne bazăm pe produse de calitate și pregătirea lor într-un timp scurt. Avem un meniu diversificat: kebaburi pui, porc, mega, burgere pui și vită în diferite combinații, crispy de pui, salate și cartofi cu cele mai diverse toppinguri.

Secvență foto din activitatea Verei la FpTU




Secvență foto din activitatea de voluntariat a Verei







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Locuitorii din satul Mînzătești, comuna Hîrcești, se mobilizează pentru lucruri frumoase

 

Foto&video. Un 1 iunie altfel

FOTO / Dedicare și pasiune pentru comunitatea locală

  Contribuția Consiliului Local al Tinerilor Mănoilești  la Sărbătoarea Portului Popular